Ammattialatoiminta

28.8.2023

Sosiaali- ja terveysala

Ammattiliitto JHL:n sote-alan tähtiammattilaiset tekevät arvokasta työtään esimerkiksi henkilökohtaisina avustajina, kehitysvamma-alalla, lastensuojelussa, lähihoitajina, mielenterveys- ja päihdetyössä, sairaanhoidossa, sosiaali- ja terveysalalla, vanhustyössä ja välinehuollossa.

Työnantajana voi olla sekä julkinen sektori että yksityiset palveluntuottajat. Työskenteletpä millä tahansa alan lukuisista ammattinimikkeistä, olet tervetullut mukaan JHL:n ammatilliseen toimintaan!

Tule samanhenkiseen seuraan kehittämään ja kehittymään!

JHL on luonut sote-alan tähtiammattilaisille verkkoon oman keskustelu- ja tapaamisfoorumin. Verkkoalusta tarjoaa kätevän ja helpon yhteydenpitokanavan muihin saman alan ihmisiin.

Foorumi kokoaa alan osaajat yhteen kehittämään paitsi omaa myös koko laajan sote-kentän työtä, tulevaisuutta ja työntekemisen tapoja. Foorumit toimivat lisäksi hyvänä tiedonkulun väylänä työpaikkojen ja JHL:n välillä.

Saat näin myös omat havaintosi työn kehittämisestä esiin ja ammatillisen äänesi kuulumaan entistä paremmin.

ILMOITTAUDU MUKAAN ALUEESI FOORUMIIN!

Foorumiin liittyminen ei sido sinua, toiminta on vapaamuotoista ja joustavaa: voit osallistua täysin oman mielenkiintosi ja aikataulujesi mukaan.

Haluatpa keskustella työsi iloista tai haasteista, tarvitset vertaistukea, jaat kokemuksiasi, haluat kysyä neuvoja miten muualla toimitaan tai kun haluat kehittää ammattialaasi yhdessä muiden kanssa, klikkaa itsesi mukaan oheisesta linkistä. Voit olla mukana pelkästään vain seuraamassa sivujen keskustelua.

Osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta liiton toiminnasta. Riittää, että olet innostunut ja kiinnostunut oman työsi kehittämisestä yhdessä toisten kanssa!

Sosiaali- ja terveysala - Ammattiliitto JHL